BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

BYE!!!

akhir nyew sudah dpt jwpan.
so berakhir d cni ya.
tq so much to **I*
BYE!

Sunday, January 30, 2011

Best Friend-AUBURN with lyrics

i noe sumtink. huuuhhh

memekik aku dgr lagu ko tau tak.
haishhhhhh 'T.O'
skg ku dh tau pew yg ko tak bgtau
tq ya kwn!

crdit :- of coz for him!! (4.55am)
    =/'

Saturday, January 29, 2011

♩♪♫♬ give me de answer, rite?

Music♩♪♫♬ Volume: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100% HIGH!!
tonawarna-belum pasti
sy tak mereng. ok!
sy ok lagi. phm!


nota kaki : jgn syg pd si dia. krn dia akn mmbuat kan anda gila spt d ats.

Friday, January 28, 2011

berderai bagai kan mimpi . . .

thanx kwn!
thanx sbb tengking aku
thanx bg air mate aku menitis
thanx sesgt!
aku hrgai nye~

nota kaki :- aku cuma risau kan kau, A.M.I.R. paham!!!

Lub h!m sO muCh ! ;p

sayang!
kau sungguh comey
smpai aku terharu!
 (~trharu la sgt. wek! ~)
 * =P
aku syg kau
tapi aku bnci kau
(mcmaner tu??)
mgkin sebab kau trlalu gatal
smpai aku buang kau ketepi
pdhal aku alah pd kau c comel
ari ni aku perguna kan kau
utk hiasan blogger aku
boleh kan syg
(hehe.)
* =)

sayang awk!!!!!
ma teddy bear. ;)

thanx teddy krn tlah kau tlah hiasi blogger aku
pdhal selama ri ni aku biar d tepi jew
aku tdk sengaja wahai c comel
aku alah pd kau
kalau aku peluk kau mesti bdn aku gatal2
maaf yew syg.

*motif :- act. aku rindu kat dia jew. dye yg bg kat aku teddy ni.
            (ish! asl kau muncul dlm pemikiran aku skg. nyah kau dr sini!)

Wednesday, January 26, 2011

hari , hari n hari . ( perlu kew de banyak hari ? )

hari yang mendatang harus juga ku lalui
walaupun tanpa teman tersayang
sayang kew?
( dunno)
-,-

hari esok bukan milik aku lagi
hari yang mendatang juga begitu
kerana hari2 yang di lalui akandatang dan pergi
 tanpa kita sedari
*moga hari2 yang mendatang penuh dengan gelak tawa n penuh bahagia. =)

Monday, January 24, 2011

BELUM PASTI!!!!

  Wow! lagu BELUM PASTI dr TONAWARNA ni sungguh menyentuh d kalbu. Smpai menitis air mate. May b jiwa tgh kacau kowt. Ahaks bak kate AMIR. lalalalalalalala. ;) Jgn mrh yew encik AMIR. Sy hnya b'gurau. Anda kan peneman sy time sy sedih. hehe.

 *crdt to encik AMIR also. hehe. ;p

tonawarna belum pasti