BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 4, 2012

kosong tiga kosong empat dua kosong satu dua


03hb April 2012 (11.30pm)

        Tiba-tiba rase nak call. Then bila call tak dapat. owh GOD!  He change number already mei? But why? *juz bagitau wants change number b4 this. Then today bila call tak dapat.* Mane number baru? Tak bagitau pown. So sad. Tadi bila call jew dapat pulak voicemail, air mata tiba-tiba jew menitis. Kenapa? Kenapa macam ni? Tak kan rindu kowt. Sedang kan hati aku dekat dia dah lame lupus+pupus. Then bila dengar lagu ni sambil call dia lagi menitis la air mata.
       Tadi aku beli number baru. Semalam dapat call number yang tak kenal. Aku call boleh pulak dengar orang2 bersembang. Itu siapa aku pown tak tau. Mungkin kah DIA? hurmmm.... Kebetulan number aku ngan orang yang call aku tu dah lebih kurang. Hurm camner tu? Seriously aku tak perasan. Then tadi belek-belek phone boleh pulak nampak number tu same with me. *Lebih kurang la. Siapa tu aku tak tau la.*
        Yang aku tau sekarang ni aku sedih. Tiba-tiba hilang macam tu jew. Adakah sementara atau selama-lama nyew? hurmmmm tak pew la. Layan jew la lagu kat bawah ni.

Allah tak duga kita kalau kita tak kuat. =')




Lots of loves,
Ainol Aiza

Nota Kaki : Kita sebagai manusia hanya mampu BERDOA. Sedih datang hanya sementara. Bersabar Ainol. Bersabar. Be cool. Juz smilez walaupun air mata anda menitis. Ok. cute! =')

No comments:

Post a Comment