BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 8, 2011

AKU..!!!

AKU..!!!
Tak tau nak luah dekat siapa
Tak tau nak bercerita dekat siapa
Tak tau nak berkongsi dengan siapa
Sebab tak kan ada yang paham
Mungkin orang tak suka aku
Orang benci aku
Tak faham aku
Tak kenal aku
Tak tau siapa aku
Tapi apa yang mereka nampak kelihatan salah bagi mereka
Aku cuba untuk faham kesalahan yang aku buat

Sampai aku di hina
Di keji
Di malukan
Salah sangat ke aku ni

Tapi mungkin aku sendiri yang tak pernah nampak
Walaupun beribu kali orang menegur
Mungkin hanya kerana aku degil
Atau aku tak faham
Atau sengaja buat tak faham
Atau tak nak faham

Ntah lah
Aku tak patut mencari masalah
Aku sendiri tak tau macam mana nak menjaga hati semua pihak
Atau aku memang hanya mementingkan diri sendiri
Tak mengendahkan langsung hati dan perasaan orang lain
Aku tak adil dalam semua tu

Aku minta maaf
Semua ni salah aku
Berpunca dari aku
Benci lah aku kalau itu dapat memuaskan banyak pihak
Memang aku ni keji di mata orang

Takpe
Aku tetap kena teruskan
Terima kasih kerana mengajar aku semua ni
Setiap apa yang di ajar
Aku akan ingat







~Sekarang aku rasa sangat kosong dan takde apa apa.
  Aku terlalu jauh dari Kau.
  Maafkan aku.~

Lots of loves,
Ainol Aiza.

No comments:

Post a Comment